tel. (812) 402-15-77

Recommendations

26.04.2013
Smart United Group является нашим партнёром в области маркетинговых коммуникаций с 2012 года... Ольга Агурейкина. Руководитель отдела мерчендайзинга. Чайная компания «ХЭЙЛИС»

13.05.2015
Our cooperation with Smart United Group dates back since 2013; Oleg Kiselev and his team gave us a great help to establish our services in Russian Federation... Stefano Granzotto, General Director of Agency "UP! Russia"

25.04.2013
Компания "Смарт Юнайтед Групп" проводит для нас промо-акции и ивенты. Хороший уровень менеджмента... Виктория Бесклубова, Руководитель регионального подразделения северо-запад, коммерческий департамент, компания «Дымов»

03.04.2013
За три года сотрудничества с компанией «Смарт Юнайтед Групп» нам удалось достичь наилучших показателей по наличию продукции на полках розничных сетей «Перекресток», «Карусель», «Ашан»... Антон Купцов, руководитель отдела торгового маркетинга КО "Любимый Край"

1 2 3 3

Our news

11.01.2016
Merry Christmas and Happy New Year!

20.12.2015
World confectionery exhibition IBA in Munich

Promotional activities (BTL)

Promo techniques

  1. Degustation
  2. Sampling
  3. Gift for purchase
  4. Consulting
  5. Interviewing
  6. Cross-mechanics
  7. Leafleting
  8. Buzz marketing
  9. Non standard techniques

Stages of preparation and implementation of promo activity

 

•Concept  and promo technique development 
•Elaborate  timing plan of the project implementation
•Production of promo stand and promo uniform
•Preparation of all working documents (brief for promo personnel, report forms, all the instructions)
•Booking  ( rent promo place payment for retailers)
•Negotiation with retailers staff about proper stock of promoted product
•Training for field personnel
•Casting for  field personnel
•Final training for the field team
•Logistics ( delivering of promo equipment and all promo stuff to outlets)
•Project implementation
•Reporting and effectiveness analysis of the project
•Final presentation